IDLISH

2013

Publicerad 2014-01-03 15:52:38 i Allmänt,

Ja, jag vet. Min blogg är väldigt fåordig. Men jag gillar att sammanfatta saker och att göra en liten  årsresume' är ett perfekt sätt att göra det på. 

Några av de största händelserna är såklart mina resor. Jag älskar att resa och jag försöker göra det när tillfälle ges. Detta år har jag besökt Polen, Storbrittanien, Thailand (är här i skrivande stund) och icke att förglömma: Norge, landet som jag äntrat inte mindre än fyra gånger detta år. 

Förutom att resa har jag hunnit med skola, jobb och umgänge med mina fina vänner. Jag har även varit på konsert och sett Robbie Williams, love him. Jag har hängt med familjen, till exempel den dag då min bror tog studenten. 

En annan stor händelse var när jag och Andy flyttade ut, ett bra beslut med facit i hand.

2013 har varit ett bra år. Det känns skönt att se tillbaka och inse att man som person har gått framåt; att man har utvecklats och att man har vuxit i sinnet.

Hur blir 2014 då? Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela