IDLISH

igår

Publicerad 2012-02-29 08:13:42 i Allmänt,

hände det inte så mycket på morgonen men på eftermiddagen drog jag in till stan för att möta upp bästa Anneli efter hennes jobb. Vi fikade på Orion och kollade i affärer innan vi drog med bussen till mig i Rydboholm för ett outfit-byte (från jeans till mjukis och joggingskor) och tog sedan bilen ner till Svaneholm där vi gick en promenad.

det är torsdag nu börjar nedräkningen

Publicerad 2012-02-23 07:24:45 i Allmänt,

1 dag kvar. Två om man räknar heldagar fram tills helgen! Och nu undrar ni varför jag ens bryr mig om hururvida det är helg eller ej, men det ska jag tala om att jag har jobbat non-stop sedan i tisdags. Idag börjar jag klockan åtta på morgonen och slutar halv fem och imorgon börjar jag klockan sex på morgonen.

idag

Publicerad 2012-02-21 10:43:23 i Allmänt,

jogga
städa
jobba
ha simskola
komma hem
sova i fem timmar
börja jobba 06 imorn


och så ser det ut. Imorgon ska jag även till högskolan igen.

aaat work work

Publicerad 2012-02-16 10:36:22 i Allmänt,

skulle anmäla mig till högskoleprovet igår men sen såg jag att det är den 31a mars, då när jag är i Egypten. Tur att jag dubbelkollade det, lite onödigt att slänga pengar i sjön. Hela veckan har vart full av aktivitet, jobbat kväll två dagar i sträck, måndag-tisdag. Igår var jag på kursen hela kvällen och idag ska jag jobba kväll igen. Och med kväll menas även hela eftermiddagen det vill säga den tid då alla oftast har tid att träffas. Känns underbart att vara ett associalt freak.

blogg

Publicerad 2012-02-08 08:18:27 i Allmänt,

...godmorgon! Jag vaknade tidigt (för mig) och nu sitter jag här i köket och skriver några rader till er. Jobbat två kvällar i rad och idag ska jag på kursen, men innan dess ska jag hinna plugga.


puuuuuuss

saker jag hatar

Publicerad 2012-02-07 10:53:45 i Allmänt,

  • kylan. Det känns som om den satt sig i mig och även när man är varm är man kall.
  • sovmorgnar. Som idag till exempel, vaknade tio och börjar halv två; vad ska jag hinna göra innan dess?
  • att man måste skrapa rutan. Något av det tråkigaste jag vet att göra på morgonen/dagen/kvällen.

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela