IDLISH

If today was your last day

Publicerad 2014-09-02 15:32:47 i Allmänt,

Oh please, låt det inte vara min sista dag idag!! Det skulle sannerligen inte bli ett bra avslut på ett annars helt awesome liv. Idag går jag som ni kanske anar inte med flaggan i topp, snarare släpar jag den i marken samtidigt som jag svär högljutt. 
 
Dagen började på jobbet halvt utmattad. Jag har sovande jour, något som inte gällde för mig då jag fick en fantastisk idé igår kväll som gick ut på att dricka en redbull. Herregud, kände mig som Gandalf i Sagan om ringen. Ni vet, den där trollkarlen som sover med öppna ögon. 
 
Efter att ha slutat imorse kom jag hem, mer död än levande och fick världens städinfall. Where did that one come from kan man ju undra. Jag tvättade golv och fönster, använde en tandborste för att putsa inne på badrummet och skakade mattor som om mitt liv hängde på det. Och allt detta har skett före klockan 12 idag. Med tanke på min föregående natt kan ni ju förstå att det inte blir 100% idag. 
 
Men lite ska jag väl ändå orka. Förhoppningsvis blir det innebandy ikväll, och om mannen kommer hem kanske han gör lite mat åt mig som kompensation för att han slapp bli indragen i min maniska städmorgon.
 
 
 
 
 
 

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela