IDLISH

trött

Publicerad 2012-06-26 16:11:47 i Allmänt,

Herrrrrrreguuuud vad jag är trött. Kom hem för en stund sen och har suttit i soffan sen dess. Har huvudvärk, är egentligen väldigt, väldigt toanödig, magen kurrar och skulle behöva ta en dusch. Men ni vet ju hur det är... ibland så måste man få göra ingenting. Det är bara det att den tiden kanske inte skulle behöva ha inträffat just nu. Hade planer på att jogga också, men asså lite självinsikt får man ju ha. Har knappt sovit inatt för vaknade klockan elva igår morse och började jobba halv åtta idag. Så har fått vända tillbaks dygnet.
 
På fredag kommer Andy hit, det ser jag fram emot! Imorgon ska jag jobba igen, och på kvällen ska jag käka middag hos min andra faster som jag inte bor hos.

2 veckor

Publicerad 2012-06-20 09:50:57 i Allmänt,

Hej alla envetna läsare som går genom långa bloggtorkor för min skull!
Idag sitter jag här och pustar ut efter fyra dagar med jobb och jobbkurser. Har fri dag nu och ska dels använda den till att tvätta kläder, springa, gå ut och gå med hunden och fika med en av mina kusiner. Imorgon väntar en ny arbetsdag.
Fick tillbaka resultatet på tentan och jag klarade den (hurrraaaaaaaa!) och nu vill jag att alla ni vänner som inte har skype fixar det omedelbums så att man kan ringa er.

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela