IDLISH

london om en vecka! ♥

Publicerad 2012-04-30 08:04:46 i Allmänt,

Ja ni läste rätt! Jag ska till London med bästa Julls om exakt en vecka idag. Vi ska stanna måndag-fredag och jag tror det kommer bli fett nice.
Fram tills den dagen ska jag hinna jobba, hörde en fågel viska i mitt öra att det vankas jobb i slutet av veckan. Dessutom ska jag jobba idag också. På tal om jobb befinner jag mig i Norge hela sommaren, fått jobb där!! :) Närmare bestämt i Skien där min släkt bor.

jag dör

Publicerad 2012-04-09 12:54:41 i Allmänt,

kom hem från egypten med världens fetaste förkylning i onsdags och idag, måndag, är den kanske lite bättre men känner mig fortfarande sjuk. Men jag orkar inte sitta inne hela dagen. Har inte vart ute och joggat, inte gjort något överhuvudtaget förutom att käka choklad sedan i fredags då jag firade Anneli i Svaneholm. Om jag var hes innan jag kom ner till henne var det inget mot hur jag lät efter en hel kvälls sjungande till nostalgilåtar.
Har fått en ny telefon också, en iphone 4s.


*obligatorisk egobild*

bloggtorka

Publicerad 2012-04-05 08:52:37 i Allmänt,



hej alla envetna bloggläsare. Nu är jag hemma efter en vecka i Egypten och mer om det senare. Nu är jag i allafall sjuk så livet är ju bara hur underbart som helst.

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela