IDLISH

Dagen

Publicerad 2012-05-30 10:14:28 i Allmänt,

Jag kommer vara SÅ glad när denna dagen är över. Tills dess är jag dönervös.

tenta

Publicerad 2012-05-24 10:43:19 i Allmänt,

så var det snart dags för mig också. Att skriva tenta. Jag fattar inte varför jag anmälde mig till en kurs. Ju mer man pluggar, desto mer inser man hur lite man kan. Och vissa saker går helt enkelt inte in i hjärnan heller. Och sen har jag tappat bort mitt pennfack mitt i all denna röra som är mitt liv. På onsdag, då smäller det. Blev nervös redan för en vecka sedan.

soppatorsk

Publicerad 2012-05-04 12:38:06 i Allmänt,

hahahahaha, snåla jag har väldigt mycket tur ibland. Som idag til exempel. Fick soppatorsk utanför mitt hus efter att ha parkerat. Och jag misstänker att bilen bara rullade utan bensin de sista metrarna. Ibland får man tacka sin lyckliga stjärna.

Idag ska jag jobba och efter förmiddagens bravader är jag tvungen att ta bussen in. På måndag åker jag till London, kommer bli grymt!

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela