IDLISH

min helg

Publicerad 2010-08-29 17:29:32 i Allmänt,

jag har..
  1. utvecklat min förkylning som nowadays väcker mig varje morgon då jag är tvungen att gå upp och snyta mig och som även gör att jag flåsar.
  2. börjat jobba som siminstruktör, ett roligt jobb som jag ser fram emot att fortsätta med i höst.
  3. läst ut en bok.
  4. sovit väldigt länge.
  5. undvikit alkohol, vilket jag nog ska ta och göra ett tag till - förra-lördagen-flashback uuuuuuh.
nämen titta vilket roligt inlägg det blev va - sarkasm ska gå och göra nåt annat nu -

fyra timmars hål..

Publicerad 2010-08-27 12:18:23 i Allmänt,

...& inaktivitet är snart förbi. Skulle haft fyra lektioner idag, men två var inställda. De två mittersta.

Är hemma hos mamma där jag dricker kaffe som i några minuter motverkar min onda hals som förstört min röst. Idag ska jag med mamma till någon frisör och förhoppningsvis är smeknamnet yellowhead snart ett minne blott. Men först ska jag till min andra Kemi B-lektion som kommer vara proppad med prat om kolatomer och latinska ord. Och efter det så ska jag hänga med Andy på stan och kolla kläder.

note to u; Andy som i lillbrorsan, där fick jag er allt! Efter tre år tillsammans har jag fortfarande inte fått gå med min pojkvän på klädjakt. Kanske har det en förklaring i hans smaklösa stil, haha.. Nej, skojade bara. Det enda som vi är oense om - och som JAG har rätt om - är att han inte passar i keps. En dag ska jag bränna upp dendär jävla kepsen han går runt med.

money, money.... panik

Publicerad 2010-08-25 07:25:46 i Allmänt,

Loggade in på mitt bankkonto precis, har fått lön idag. Kommer nog aldrig mer ha så mycket pengar på kontot, så måste printscreena den sidan och skapa en bildmapp med namnet "Kommer du ihåg den där gången du slösade upp SÅHÄR mycket pengar?!".

Måste ila till banken och skapa ett sparkonto innan jag köper något väldigt,väldigt dyrt & onödigt. 

Min påstådda shoppingtur hindras dock en smula av skolan som jag måste besöka idag igen - suck - . Har biologi, miljökunskap och - bam bam baaam - ; geografi. Det roligaste med denna dagen kommer väl liksom alltid bli rasterna.

I am soooo tired

Publicerad 2010-08-24 14:32:43 i Allmänt,

Gosh, gick till skolan idag för att upptäcka att den enda lektionen jag har idag är inställd.,. Det var inte kul, i och med att.... ja jag vaknade ju tidigt i onödan! Det är skäl nog att sura.

Nu ska jag äta något, blä vad jag är trött.

the end

Publicerad 2010-08-23 06:31:57 i Allmänt,

Vaknade för en stund sedan och höll på att frysa häcken av mig, vilket jag iofs fortfarande gör trots världens fetaste mjukismundering. Åh, kära mjukis, dem kommer jag verkligen att sakna idag ♥ uuuhuu

Vi ska samlas i aulan halv nio, typ två timmar före det att jag egentligen börjar (tjugo över tio). Ska ta bussen som säkert är överfull och hoppa av i Rydboholm där Zerina förhoppningsvis laddat kaffekokaren. Sen ska vi åka bil in, göööööttttt.

Nej vet ni vad, jag ska gå och göra något åt fågelboet aka mitt hår nu, ha en bra dag!

saker jag älskar

Publicerad 2010-08-22 17:52:46 i Allmänt,

  • Att beundra sin flashmobil och upptäcka att hela framsidan är repig.
  • Sitta vid datan och glo på skärmen samtidigt som man inser att den inte blivit avdammad på typ ett halvår.
  • Lyssna på sin uråldriga mp3 och märka att ännu en funktion lagt av samtidigt som man undrar hur många fler grejer som kan gå sönder på den.
  • Gå ner i tvättrummet som man delar med typ tio andra personer och trycka på en knapp för att man tror att den okändes tvätt är klar men ganska snart fatta att man gjort något med maskinen som man själv inte fattar.
  • Komma in i sitt rum aka BOMBNEDSLAGET och behöva vada sig fram till sängen för att det finns så mycket kläder överallt.
  • Tro att man ser något konstigt Yellowhead i spegeln men sedan märka att det är en själv.
  • Tillbringa den sista lördagen på ett sommarlov i sängen för att man hade kul några timmar kvällen före.

this is it

Publicerad 2010-08-22 10:52:55 i Allmänt,

Även om man inte själv tror det så vet man det; ett nytt skolår är ett nytt kapitel. Ett litet ett kanske, but still a new chapter.
Plötsligt drar verksamheten igång igen, efter ett härligt lov där aktivitetsnivån under en vecka motsvarar  aktivitetsnivån under en dag på skoltid.

Jag vill inte sitta här och skriva om att allt kommer att bli en dans på rosor eller att allt kommer att bli ett rent helvete. Vem vet, förmodligen så kommer jag väl lära mig något - vare sig jag vill det eller inte höhö - och samtidigt skratta en del. Hursomhelst så är sommarlovet sluuuut - ååååh gud varför jag ÄLSKAR ju loooov! - och livet börjar om...again.
& det gör även jag på mitt gamla bloggnamn och med min nya, awesome design som förvisso ser nästan likadan ut som innan, MEN jag hoppas ni lagt märke till headern - yes I made it myself - och texten på sidan - som jag inte är lika stolt över...hehe..

Nu ska väl jag göra nåt nyttigt för en gångs skull, kommer aldrig förlåta mig själv för hela dagen igår då jag låg och sov på grund av kvällen med Jillian, Anneli & August dagen innan. Nej, jag kommer aldrig förlåta mig själv för att jag kastade bort en hel dag i sängen. aldrig mer.

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela