IDLISH

Nostalgins vindar

Publicerad 2013-07-10 10:43:54 i Allmänt,

Idag har jag suttit och läst igenom gamla blogginlägg från arkivet. Det gör en gott att se hur långt man har kommit (och hur gammal man är men det är knappast en bra sak).

Idag, onsdag, sitter jag i en soffa i Norge och tar igen mig efter gårdagens gruppträning. Jag har detta år tagit mig i kragen och blivit medlem på ett gym här i närheten där jag spenderar många svettiga timmar i veckan. Förutom att svettas på gymmet svettas jag även många timmar på jobbet. Jobbet är detsamma som förra året.

På söndag ska jag åka hem på obetald semester i en vecka. Jag och Andy ska till Polen hihi. Och på lördag ska jag till Göteborg med BFFen på onämnbart evenemang...

Ha det gott så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela