IDLISH

nu var det ett tag sen

Publicerad 2012-09-15 12:12:05 i Allmänt,

hej allihopa. Jag tänker ha kvar bloggen, men just nu är det inte nåt skrivar-flow precis.. Have my mind set on other things so to say. Har bland annat börjat på högskolan här i Borran, det är intressant/tråkigt/läskigt/nytt/kul. 
 
Nu har jag i allafall köpt en ny data. En Mac. Det var på tiden va. Min andra dator har vart sönder i nästan två år känns det som. Den funkar, men den låter som satan och är jätteseg. Nu är jag nöjd. Jag har en bra bil, en bra telefon och en bra dator. Det är mer än vad jag hade för ett år sedan. Sen har jag ju slitit som ett svin för att få allt det som jag har idag, men det får mig bara att vara extra försiktig.
Nu kan jag lägga undan mina pengar och spara till resor och annat som gör en glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela