IDLISH

nya tag

Publicerad 2012-11-12 10:57:54 i Allmänt,

Long time no see. Ett bra uttryck som passar in i många sammanhang i mitt liv just nu. Har pausat livet de senaste veckorna för att lägga all tid på att tentaplugga. Det betyder att jag haft dåligt samvete när jag gjort andra saker som t.ex att äta, sova, kolla på TV och hänga med vänner. Att hänga med vänner skulle på samvetsskalan framkalla nästan samma känslor som om jag mördat någon. 
 
Under min ledighet har jag hunnit röja mitt rum, börjat gymma och vart i Halmstad med Andy. Idag börjar två nya kurser, statistik och redovisning. 
 
En bild från förra gången jag var ute med tjejerna. På fredag ska vi ut igen, kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela