IDLISH

Hur kommer detta att gå?

Publicerad 2012-11-01 21:03:38 i Allmänt,

Har lagt i högsta växeln den senaste veckan när det gäller plugget.. har en stor tenta nästa torsdag och gruppseminarie imorgon plus en inlämningsuppgift på måndag. Men de senaste två dagarna.. jag vet inte vad som har hänt! Från ett ögonblick till ett annat så bara kände jag att nej, tydligen är ALLT mycket mer intressant än att klara mina kurser. Och då menar jag ALLT. Jag har nu suttit sedan klockan sex och försökt förbereda en presentation som ska vara i fem minuter. Seriöst, vad är det för fel på mig?! Jag har skrivit två rader och har fortfarande inte löst den stora gåtan; hur börjar man på en ny sida i OpenOffice Impress? 
Är det någon som har några framgångstips att dela med sig av? För jag är som en fisk på torra land, helt uttorkad på idéer och förbannad på mig själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela