IDLISH

guldstjärna, vart är du?

Publicerad 2012-01-31 22:18:19 i Allmänt,

Känner mig nämligen väldigt duktig för tillfället! Jag måste få be att meddela att jag, Ida aka Idlish numera tagit tag i mitt liv. Detta gjorde jag idag klockan 20:37 när jag bestämde mig för att sätta mig vid datan och försöka tyda mina kladdinga anteckningar från onsdagens lektion i juridik. Efter mycket knåpande och sökande på google har jag härmed skrivit allt väsenteligt som fanns att veta från lektionen i ett dokument på datan.
Vad jag gjort mer idag? Jo, jag var i stan tillsammans med Jilly, Shabby och Arsan på en mysig fika med mycket skratt. Och sedan åkte jag med Anneli hem till Svaneholm för lite snack.

jag, Jill och Arsan. Hurra för fikor, beach 2012 här kommer vi absolut inte!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-01 16:44:28

Saknar er! / Z

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela