IDLISH

vart tar tiden vägen?

Publicerad 2012-08-01 10:24:02 i Allmänt,

Den 1 augusti idag. Herregud.
Tiden går så snabbt! Känns som det var 2 veckor sedan jag kom hit till Norge för att jobba. Sanningen är att den dagen var för två månader sen.
Trivs verkligen på jobbet, träffar så mycket nytt folk hela tiden. Hur mysigt som helst. Har ingen lust att börja skolan. Har aldrig vart mer otaggad på något. Ser bara alla sena pluggkvällar, långa föreläsningar och nervösa tentadagar.
Whatever, tillbaka till huvudämnet. Tiden flyger förbi.
På fredag ska hela familjen ut till havet, de har hyrt en stuga där i en vecka. Jag ska ut där i början av nästa vecka för jag jobbar hela helgen.
 
Så nu ska jag ut på joggingspåret, ni får ha det bra alla mina fyra bloggläsare (hihi).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela