IDLISH

söndag i all sin prakt

Publicerad 2011-10-30 08:06:38 i Allmänt,

vaknade av en grym magvärk och trodde jag skulle dö. Kollade på klockan och den var bara halv åtta så jag åkte hem till mig från Andy och var hemma på mindre än 10 minuter. Helt fantastiskt vad lätt allt blev med en bil. Älskar min pärla! Får en klump i magen varje gång den inte orkar och mitt hjärta slår snabbare när jag hör att grus slår mot lacken. Skäller på alla passagerare som smäller igen dörren och gör mig själv övertygad om att det finns en liten bit mellan mig och trottoarkanter trots att min bil är så obred att det skulle krävas att jag ville upp på trottoarkanten i en sväng för att den skulle köra på den. Jag tror jag är kär ♥ hihi

Nu är det dags att jobba snart igen... lovely. Ska dricka lite mer kaffe nu men vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Z

Publicerad 2011-10-30 13:17:09

HAHA! Känner igen mig i allt det där! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela