IDLISH

hurra

Publicerad 2011-10-20 12:45:49 i Allmänt,

inget mer teoriplugg för min del, gaaaah vad sköööööööönt. Har insett att jag hatar körkortsboken för att den är så fet. Nu åker jag till Halmstad på tisdag och tills då ska jag inte ägna en enda tanke åt trafikregler.

Nu ska jag ta bussen till stan för att arbeta kväll på badhuset, slutar 22 ikväll. Hade tänkt mig en joggingtur innan det men kom hem från stan halv tolv och var psykiskt utmattad efter en nervositet jag kan tänka mig att den som precis ska gifta sig har.


me and the BF i lördags på mosterbröllop.

Kommentarer

Postat av: shabbo

Publicerad 2011-10-20 15:57:04

We told you!! Grattis! :D :D

Postat av: jill

Publicerad 2011-10-20 18:06:17

BRAVOOOOOOOOOOOOO IDLISH!

förresten ringde du vid ett väldigt fel tillfälle xD höll på att köra på motorvägen!! men hade inga pengar i mob :(

Postat av: IDLISH

Publicerad 2011-10-24 18:20:50

haha, naaw tack tjejer ni är bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela