IDLISH

donnerstag

Publicerad 2011-10-27 09:36:44 i Allmänt,

idag är det torsdag och igår shoppade jag på stan... hihi. Förutom skorna köpte jag en mysig stickad oversize-tröja också! Den är jätteskön att ha på sig.
Idag ska jag köra två körlektioner och jag ber till han däruppe att jag endast förbättras idag. Innan körlektionerna brukade jag alltid vara sjukt nervös, nästan darrade de sista fem minuterna innan körningen... haha. Men nu känns det inte så längre, det måste väl ändå betyda något eller?

Två körlektioner idag.. eftersom jag klarat teoriprovet är det upp till mig att underhålla mig själv efter det. Får väl helt enkelt gå och kolla efter nya potentiella köpobjekt *suck*.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-27 16:12:22

Åh Grattis! :D

Postat av: IDLISH

Publicerad 2011-10-27 16:35:09

haha tack :) gjorde det för en vecka sedan! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela