IDLISH

california king bed

Publicerad 2011-10-25 08:39:11 i Allmänt,

uuuh, har skitont i ryggen efter gårdagens gympapass! Plötsligt känns det som om min ålder tredubblats.
Har under en timmas tid funderat övet huruvida jag betalat för tre eller fyra nätter i Halmstad, ska ju bara vara där i tre så jag hoppas att jag bokat endast det antalet. Förra gången jag var i Halmstad var för över en månad sedan, känns faktiskt skönt att komma tillbaka. Älskar staden och alla mysiga caféer. Och sen finns ju McDonalds mitt i stan där jag ofta hängde med mitt morgonkaffe i högsta hugg. Orkar inte frysa ihäl på vandrarhemmets kök i färd med att koka kaffe så denna gången kommer det nog bli rätt många vändor till McDonalds.
Pappa har fyllt ett fett minne med massa filmer och tv-serier åt mig också så att jag har något att göra på kvällarna nu när jag klarat teorin, hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela