IDLISH

27oktober

Publicerad 2011-10-27 16:39:04 i Allmänt,

okej... bestämde mig för att inte shoppa loss idag igen. Även om jag hade god lust till det när jag testat en skitsnygg klänning, hittat drömjackan och hälsat på snyggaste skorna i världen. Varför, åh ack VARFÖR hittar jag plötsligt så jävla mycket saker som jag vill ha?!
Hursomhelst drog jag istället och surade över en kopp kaffe på McDonald´s med lagom mycket mjölk efter körlektionerna. Imorse rörde kassörskan därinne upp en häxbrygd till mig bestående av 75% mjölk och en skvätt kaffe. Så jag bad om att få hälla upp mjölken själv sista gången.
Nu ska jag tvinga mig själv ut på joggingspåret, sen blir det film resten av kvällen. Imorgon åker jag hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela