IDLISH

mina dagar

Publicerad 2011-11-04 09:33:35 i Allmänt,

Kliar som sjutton i halsen och näsan är täppt så här sitter jag och flåsar framför datan. Har vart riktigt sjuk sedan i måndags kväll och var tvungen att åka till akuten i onsdags. Blev inlagd men utskriven för de hade sängbrist och för att göra en lång historia kort fick jag med mig en mask hem som jag ska andas genom. Låter coolare än vad det är, den luktar badhusets ångbastu och framkallar hosta.

Näe just nu vill jag bara bli frisk vilket innebär att jag ska kunna prata igen och kunna vistas utanför dörrarna utan att den torra luften förstör min hals.

Kommentarer

Postat av: sadya

Publicerad 2011-11-04 12:16:23

oj då..du får ta hand om halsen Idlish :) Krya på dig!

Postat av: IDLISH

Publicerad 2011-11-05 12:08:09

tack shab!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela