IDLISH

hiss&diss

Publicerad 2011-11-28 11:29:28 i Allmänt,

nu är det ett tag sen och jag vet att ni verkligen vill veta vad jag går runt och hatar och älskar. Så här kommer det!

Ida dissar
  • vädret. Känns som om man går in i en vinterkoma när det knappt är ljust på hela dagen.
  • min egen förvirring. Vad ska jag göra nu? Vad ska det bli av mig? Vill jag plugga? Jobba? Göra något annat? Varför vet jag inte? Känner mig helt lost. Ni får gärna komma med förslag på vad ni tycker jag ska göra kära vänner, för jag har ingen jävla aning.
  • bensinpriset. Klart det kommer upp nu när jag har körkort hihi. Sjukt högt. När jag var liten kommer jag ihåg att bensinen kostade typ 8 kronor.
  • göteborgstrafiken. Körde där i lördags och seriöst var det något av det värsta jag vart med om. Inga skyltar att följa, jävligt svårt att fatta vilken fil man skulle köra i och allmänt kaos. Höll på att köra in i en bil också, underbart vad trafiksäker jag är va. Inte Göteborg med bilen på minst 10 år för fröken jag.

Ida hissar

  • Shab&Jill. Får en energikick varje gång vi träffas tjejer. Är alldeles för dålig på att tala om för er hur mycket jag uppskattar er båda och jag är glad att vi hänger. Fika snart btw?
  • bilen. Som jag kanske inte borde köra så mycket på tal om bensinpriset, men som jag kör ändå. Man tjänar så mycket tid med en bil.
  • lördagen. Träffade mina norska släktingar i Göteborg och det vägde faktiskt upp mot trafiken jag fick uppleva där.

Kommentarer

Postat av: sadia

Publicerad 2011-11-29 20:32:57

du är lätt med på min hisslista också ;)

Postat av: z!

Publicerad 2011-11-30 00:16:21

BLOGGA!

Postat av: jillian

Publicerad 2011-11-30 19:36:28

Tack för idag tjejer! Det var lika kul som alltid! Och Idlish.. JAG VILL INTE HA BENSINPENGAR AV DIG! Du har kört hem mig med och vi är vänner hihi! jag är bara glad att jag hittade ut hahah men nu kan jag fylleskjussa dig! pussss love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela