IDLISH

whats up in June:

Publicerad 2011-05-04 18:32:34 i Allmänt,

  • årliga tältningen på storsjön med Anneli, Nina & Zirri. ja jag ska tvinga er alla även om det är minusgrader så försök inte säga emot.
  • bal. Vi ska åka buss, fan vad awesome. limmos är för tråkmånsar.
  • studenten. Tre års väntan är över och vi är så himla bra hurra hurra!
  • min födelsedag. Jag fyller nitton.
  • stockholm med Lovisa, Jillian, Shabnam, Nina och Zerina. längtar
  • åka till Finland. Jag ska jobba på Linnanmäki! (nöjespark i helsinki). Blandade känslor. Mest sjukt nervös.

Linnanmäki / Borgbacken

Kommentarer

Postat av: jill

Publicerad 2011-05-05 20:52:15

det kommer gå bra

du kommer sälja sockervadd



jag önskar jag kunde gå dit så kunde vi fuska lite så att jag fick det största mjukisdjuret..

Postat av: idlish

Publicerad 2011-05-06 07:08:10

Sant!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela