IDLISH

superhelden sterben nicht

Publicerad 2011-05-06 18:03:36 i Allmänt,

det är faktiskt en låttitel jag skrivit som rubrik.. och det som är ännu konstigare är att den är tysk och att jag brukar lyssna på den. För de olyckliga - hrm - som inte läst tyska betyder det "superhjältar dör inte".

Idag har det vart en sjukt dålig dag i mitt liv. Vaknade imorse, och det var det första som gick fel idag. Några andra dåliga saker som hänt är bland annat:
  • jag rev ost, osten var grön det vill säga möglig, mina händer stinker gammal ost/fotsvett
  • sjukt kallt imorse, tog på mig dom tunnaste strumpbyxorna, har huttrat hela dagen
  • jag hällde upp kaffe, men hälften hamnade på vita mattan
listan kan göras lång, men ju mer jag skriver desto mer irriterad blir jag. Därför skriver jag inte mer. Ska springa till Viskafors nu, får hoppas det går bättre än igår. Ska lämna av mitt fritidskort till en vän, sen ska jag springa hem och gömma mig i sängen.


en gång i tiden satt man hemma hos Anneli och skrattade med en kopp kaffe i näven. Fan vad depp jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela