IDLISH

min mamma

Publicerad 2011-05-20 19:33:39 i Allmänt,



fyller typ 44 bast idag. Ifall hon mot all förmodan någonsin läser min blogg så har jag grattat henne här också.

Andra ställen/platser jag grattat henne på:

  • Imorse utanför hennes dörr. Öppnade dörren halv sju, skrek grattis och stängde den igen. Senare fick jag reda på att hon inte kommit ihåg denna fina gest.
  • I vardagsrummet där jag sittandes framför TV:n sjöng ja må hon leva. Med hes röst och ett tondövt sinne lyckades jag ta mig igenom hela sången till allas lättnad, inte minst mammas.
  • Facebook. Varför vet jag inte haha, lite småtöntigt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-22 10:30:46

Kul att man kan "fylla typ år" haha! /Z

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela