IDLISH

3

Publicerad 2011-05-03 21:46:40 i Allmänt,

Tro det eller ej, men även denna tisdagen är nu över och vädret har överträffat sig själv när det gäller att vara ett irritationsmoment då det till allas vår förvåning började snöa mitt på dagen. That was so not cool.

Just nu sitter jag på min broders rum med hans gigantiska headset på huvudet och skriver till er denna kalla kväll. Har ett glas vatten jämte mig och nu får ni alla be till gudarna att inte min vanliga tur finns med mig idag. Om jag välter över vattnet på hans tangentbord så kommer jag nog aldrig mer kunna blogga. Jag kommer förmodligen aldrig någonsin kunna göra någonting om det händer vid närmare eftertanke.

Anledningen till att jag sitter här är för att lappisen - älskade, lilla laptop - sjunger sin sista vers. Det är i allafall min allmäna uppfattning som jag dragit efter att fläkten verkar vara på gränsen till en hemsk explosion, vilket såklart kommer paja hela grejen. Men hoppet finns fortfarande. För om det händer lär jag nog aldrig mer kunna blogga heller, eftersom enda skälet till att jag får lov att sitta här är för att chefen himself tar en dusch.

Kommentarer

Postat av: Zirri

Publicerad 2011-05-03 22:14:51

gangster-andy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela