IDLISH

tisdag

Publicerad 2011-07-19 09:28:40 i Allmänt,

har fortfarande inte återhämtat mig riktigt från resan till Tallinn, jag är så vek! Måste nog sova i en vecka för att kompensera tre dagars sömn.

Igår var jag ju som sagt med Bará från Färöarna och Sandra från Göteborg. Bará ska hem imorgon, hon har jobbat i Helsingfors som en bibliotikarie sedan första juni! Vad gjorde jag första juni? Inte något alltför viktigt skulle jag tro.
Vi var som sagt på Linnanmäki innan vi drog vidare till huvudaktiviteten: fika på Fazers café. Ja, det finns ett sådant café! Coolt va?





och nu återstår bara frågan... vart är marabous café hemma i Sverige?!

Kommentarer

Postat av: Zirri

Publicerad 2011-07-19 13:40:39

UPPDATERAAAAA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela