IDLISH

the day so far

Publicerad 2011-07-20 15:34:11 i Finland '11,


drog till banken och blev hemskickad med en egen internetbank. Troligen var alla de två anställda på nordea-kontoret så trötta på mig och min engelska efter att jag drällt där några gånger nu. Så nu kan jag alltså föra över sparpengar till min svenska bank - ett företag som inte var alltför lätt kan jag tala om. Inte nog med att man inte fick en vanlig dosa utan ett helt papper med engångskoder, det tog även en tid motsvarande halva mitt liv att hitta fram till området "internationella betalningar". Jag har suttit och svurit i en halvtimma.


fick ju även lön idag och var bara tvungen att belöna mig själv med en skjorta på rean.. Who can blame me, jag har jobbat hårt för min lön!


älskar finska piroger lite för mycket.. krävde hela min viljestyrka att undvika att plocka med mig några hem.


tänkte köpa lite blod, just bara för det faktum att det är så jävla random att köpa blod. Ångrade mig sedan och köpte alltså inget blod.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-07-20 18:12:48

Hahaha! Blod.

Postat av: jillian

Publicerad 2011-07-20 20:36:49

hahahha du är en såååån flitlig bloggare! du borde få pris!

Postat av: jillian

Publicerad 2011-07-20 20:36:54

hahahha du är en såååån flitig bloggare! du borde få pris!

Postat av: jillian

Publicerad 2011-07-20 20:36:55

hahahha du är en såååån flitig bloggare! du borde få pris!

Postat av: IDLISH

Publicerad 2011-07-20 21:16:04

okej Jill spamma sönder kommentarsfältet bara... men ja jag borde få pris håller med dig på den punkten ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela