IDLISH

nya insikter

Publicerad 2011-07-17 20:59:55 i Allmänt,


  1. Ju mer drinkar man dricker, desto bättre blir man på engelska. Tror man.
  2. Om man ska ha med sig en jacka in på klubben ska man inte lämna den utan uppsikt en hel kväll och förvänta sig att den kommer ligga på samma ställe när man går därifrån.
  3. Om man mot all förmodan ändå skulle göra så ska man inte placera mobilen i jackfickan och därmed både lämna mobilen och jackan osedda. Det slutar inte bra. Tro mig.
  4. Man tror att man är skitsnygg efter ett par drinkar. Det stämmer inte nu när jag ser bilderna.
  5. Efter en blöt utekväll ska man inte sova mindre än fem timmar. Det gör att hela dagen efter blir förstörd.
  6. Om man mot all förmodan ändå inte får sova mer än fem timmar ska man inte vara i Estland. Deras kaffe är inte starkt. Och man får inte heller påtår.

zombie

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2011-07-17 22:52:02

Du har klippt dig Ida! Jag gillar frillan skarpt!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-07-18 00:18:10

lite för fresh för zombie

Postat av: IDLISH

Publicerad 2011-07-18 10:47:57

Elina, tack! Tycker det är skönt med kort hår :)

Lovajsa, det finns en anledning till varför jag bär solglason, I'm just gonna tell you that!

Postat av: Nadina

Publicerad 2011-07-18 17:10:56

Vadå Ida, vi var skit snygga, jävlig bra på engelska och mobilen fick du tillbaks :)Och nästa dag överlevde du bättre än jag ;)

Postat av: IDLISH

Publicerad 2011-07-18 20:56:23

HAHA jodå visst var vi skitsnygga ;) iaf du, bjöds ju på drinkar hela kvällen jag fick fortfarande bara EN drink av den snåle jäveln! Och det där om att överleva är förvisso sant också.. du hade en sen baksmälla. Mobilen finns här i mina trygga händer och ja, du har väl som vanligt rätt i allt du säger!

Postat av: Dennis Barvsten

Publicerad 2011-07-19 15:01:33

Haha precis, nästa dag fick du mobilen tillbaks, så ad gnäller du över ;)

Postat av: IDLISH

Publicerad 2011-07-19 15:21:43

Dennis, man måste få gnälla för att må bra ibland ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela