IDLISH

ledig!

Publicerad 2011-07-14 09:41:17 i Allmänt,

ååååååååååååååååååååååh det är en glad Ida som sitter och skriver nu. Jag har vaknat med kramp inte en, inte två UTAN TRE GÅNGER I NATT. Alltid i samma ben, alltid samma smärta. Och alltid när jag sovit som bäst.

Jobbet igår stavas l å n g s a m t  &  l å n g t r å k i g t. Tänk dig själv att bara sitta ner i ett bås tio timmar och bara säga haloatko arpoja? hela tiden. Och även se glad ut. Där har ni min dag i ett snäckskal.


Nu måste jag slänga in tvätten, ska ju åka till Tallinn imorgon så måste eventuellt även packa snart också. Tror jag ska ta med mig min rosa rullväska, inte bara för att den är helt awesome utan även för att jag då slipper släpa runt på allt och förstöra mina axlar.


världens bästa färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela