IDLISH

jag har det bra

Publicerad 2011-07-11 08:59:30 i Allmänt,

här i Finland är allt bara bra. Jag har skaffat mig något som närapå kan kallas rutiner i en föränderlig vardag, jag pratar med nytt folk och vidgar mina vyer. En perfekt nystart på resten av mitt liv.
Jag skriver till er, kära vänner, här på bloggen så att ni kan hålla er uppdaterade om vad som händer på andra sidan gränsen. Men jag vill veta vad ni gör också!

Zerina, Jillian, Lovisa, Shabnam & Anneli. Ni har alla bloggar. Ta ert ansvar och skriv i dom!
Jag vill veta vad mina närmaste vänner gör efter studenten. Varje dag. Helst varje timma, varje minut. Men telefonräkningen skulle bli alldeles för hög om jag uppfyllde mina två sista önskningar.

Så ta er själva i kragen, och gör som jag, the new blog-queen: Stay updated.




Nu ska jag till jobbet, hej med er alla och jag förväntar mig nya fräscha inlägg på era bloggar till imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela