IDLISH

HOT vs NOT

Publicerad 2011-07-03 17:25:40 i Finland '11,

WHAT'S HOT

  • vädreeeet. mitt rum. min data. jag själv (i benämningen varm).
  • kaffet jag drack innan.
  • mina forna solglasögon innan dom gick sönder i min väska på väg till Finland.

WHAT'S NOT
  • mitt varma rum. Kan knappt andas på nätterna och det enda jag drömmer om är en kall dusch.
  • att jag ska jobba imorgon. Precis när den olidliga nattliga krampen börjat avta till en följd av fria dagar är det bara att återigen välkomna den. Efter tio timmar ståendes strejkar benen rejält. Varje natt.
  • säsongens fula solbrillor. Helt ärligt, jag vill inte ha hjärtformade, jag vill inte ha vingformade, jag vill inte ha klotrunda eller överhuvudtaget några utstickande glasögon. Var finns de normala solisarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela