IDLISH

gårdagen på jobbet

Publicerad 2011-07-22 08:18:09 i Finland '11,

sitter med en kaffe i näven, sov så gott inatt! Blev skitsur när jag var tvungen att gå upp dock.. hmm.
Igår var jag på ett spel som heter Hau & Mjau, det är typ en tävling mellan olika spelare och verkligen alla frågar vad spelet går ut på. In Finnish of course. Döm av deras förvåning när jag svarar på engelska, de flesta tror nog bara att jag driver med dom.

Nej, det intressanta med detta spelet är att det står längst in upphöjt  i ett hörn. Och i just detta hörnet lyser solen från klockan tre fram till klockan halv tio. Och det finns ingen stol. Och ingen medarbetare inom 20 meter. Ni förstår ju själva vilken slags dag jag hade efter att ha haft den dåligaste natten i mitt liv!


hau ja freaking mjau


marabouhjulet är det närmaste jämte mitt forna residens. Dock var inte Melissa som är på bilden där igår, det var en annan trevlig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela