IDLISH

1 juli

Publicerad 2011-07-01 12:53:18 i Finland '11,


Ska snart dra mig till Helsinki, eller ja snart & snart, om någon timma. Vi är några nordjobbare som ska äta mat & gå ut. Kul!
Tvättningen gick skitbra, inget har krympt vad jag vet. Vuxenpoäng till mig!
Vad jag mer gjort.. käkat kaffeyoughurt, försökt lösa mysteriet kring min skitkassa nya mp3-spelare som endast kan spela musik i 2 timmar. Har ej löst det än men har laddat den i flera timmar så om den dör lika snabbt efter detta så ska jag kasta den i sjön, förutsatt att jag hittar en... haha.


Kommentarer

Postat av: jillian

Publicerad 2011-07-02 07:53:50

säg till om jag ska skicka över den! haha

Postat av: IDLISH

Publicerad 2011-07-02 21:15:20

haha ja det kanske vore bäst hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela