IDLISH

mera jobb

Publicerad 2011-08-25 09:56:06 i Allmänt,

hmm, mina inlägg börjar nästan alltid likadant nuförtiden.. det beror väl på min brist på fantasi och min trötta hjärna. Vaknade vid halv tio och började direkt räkna timmar. Tackade nämligen ja till jobb idag igen, min fjärde kväll på rad. Helt okej tycker jag även om jag är lite trött och allt sånt som man blir när man gjort samma sak i många dagar.
Men men, ett jobb är ett jobb och jag tar alla jobbtillfällen jag får.

Sprang även förbi stan före jobbet och köpte ett nytt simkort och telefontid. Har numera halebop, och detta betyder att alla är tvungna att byta operatör så att vi kan smsa gratis!


ska ut på joggingspåret snart också.. gääääääääsp

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-08-25 12:21:19

Jag har halebop vänner, så vi kan till och med prata gratis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela