IDLISH

it will be fine

Publicerad 2011-08-28 07:26:14 i Allmänt,

Sitter här nu. Skrev inte igår för jag var så jävla busy. Började dagen hemma hos Andy, drack halvstarkt kaffe och drog vidare till mig. Sedan drog vi in till stan och köpte solkräm, växlade pengar och lunchade på Golden Elephant.
Åkte sedan vidare ner till pappa i Svaneholm, var där någon timma bara för att bli uppringd av min bror som ville ha sällskap in till stan för att handla mat. Alltså satte jag mig på bussen in till stan igen.
Väl hemma började vi laga mat, Andy kom, vi käkade. Först vid klockan nio igår kväll började jag packa.

Står mellan valet och kvalet, ska jag ta med mig datan eller inte? De har internet på hotellet. Kanske gör det. Tror inte min törst efter bärbar musik försvinner bara för att jag flyger bort från Sverige, och om jag vill att min mp3 ska vara tillgänglig hela veckan utan att ladda ut måste jag ta med mig datan för att kunna ladda upp den. Och kanske byta musik också.

Alltså är jag inte alls säker på att detta blir sista inlägget på en vecka. Kanske bloggar jag redan imorgon. Om några dagar. Vem vet.

Vad jag däremot vet är att jag ska åka till Sandaredsbadet snart för att hälsa alla barn välkomna tillbaka till den iskalla poolen efter sommaren. Och direkt efter åker jag härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela