IDLISH

23 aug - jobb

Publicerad 2011-08-23 09:42:49 i Allmänt,

Åååh,jobbade igår. Ska jobba idag igen vilket är väldigt bra för min plånbok, insåg precis att jag behöver cash. Mina euro-löner ser inte bra ut i kronor, inte alls... Får en sista lön från Linnanmäki, och den är inte ens lika stor som vanligt eftersom jag bara hann jobba 5 dagar under den perioden, varav ingen söndag.
(dubbelt betalt)
Jag kände mig som ett cashflow innan jag betalade min del av körkortet (pappa var så snäll att han betalade en jättestor del, tack papi!) och sedan får jag räkna med dolda utgifter som mat och resa till halmstad och tillbaka, och också extra körlektioner eftersom jag inte alls tror att 20 kommer räcka.
Dessutom ska jag till Turkiet på söndag med Andy och ska ha med mig fickpengar dit också. Ja, ni förstår ju själva att detta är en cirkus.

Hursomhelst sitter jag här nu och dricker min andra kopp kaffe, för jag var så trött igår och jag sov så bra inatt vilket ledde till att kroppen inte var så pigg idag. Skönt med kaffe.


skååååååååååål och godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela