IDLISH

18:40

Publicerad 2011-08-21 18:40:40 i Allmänt,

ååååh, söndag. Helgen gick ju hur snabbt som helst. Idag har jag träffat Zerina, vi tog hennes skinande BMW och åkte in till den enorma staden Borås. Eller fjuttiga är väl det rätta ordet. Helsingfors storhet har verkligen skadat mig för livet. Kommer ju aldrig kunna traska runt på Borås enda shoppinggata utan att tänka på att Helsingfors faktiskt har så många fler. Och Borås uteliv är ju väldigt.....ute.

Hursomhelst, vad jag än säger blir jag ju kvar här. Vi träffade Jillian, Nina, Arsan och Clara i stan. Ytterst trevligt. Sedan fick jag hemlånat körkortsböcker. Dags att ta tag i teorin, något som alla mina andra jämngamla vänner gjort för längesedan. Ska ju på körkurs i mitten av september. Och jag har beslutat mig för att klara av det. och om jag inte gör det är jag antingen väldigt lat eller väldigt dum.

Okej, nu ska jag ut. Jag ska ut och gå. Aktivera mig själv.
måste
röra

mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela