IDLISH

18 augusti

Publicerad 2011-08-18 05:35:54 i Allmänt,

förlåt för dålig uppdatering, har haft fullt upp med Dennis som är här i två dagar. Dessutom var jag på ett "prov" på badhuset, skulle ner och hämta en docka 3 gånger på fyra meters djup samt bogsera och köra livräddning och vips, så fick jag ett jobb. Så idag ska jag jobba på badhuset, gå bredvid. Spännande. Det enda jag inte tycker är bra är att jag inte kunde fixa någon som körde in mig så jag är inne prick klockan sex, då jag egentligen ska börja. Våra underbara bussar är först inne halv sju. Bajs.

Igår var jag och Dennis i Göteborg. Köpte ett par snögga byxor och en t-shirt. Sedan choklad, ack ack.

Får väl nu försöka hitta något att ha med mig i matväg till jobbet.. & klura ut vad jag ska ha på mig.


ska eventuellt till Lovisa i eftermiddag, hurra!

Kommentarer

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2011-08-18 06:31:49

Kul med lite shopping i göteborg :)

Varför gjorde du ett sånt test, går du någon utbildning eller så? :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-08-18 13:59:40

Hihi! Vad är det där för bild egentligen?

Postat av: IDLISH

Publicerad 2011-08-18 20:05:14

LIIV: det där testet var för att jag skulle få mitt jobb :) Det var för att dom skulle kunna veta att jag är kapabel att livrädda människor som drunknat och/eller fått hjärtstopp!

Lovisa: det är en fin bild bara ;) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela