IDLISH

varför

Publicerad 2010-09-17 07:56:14 i Allmänt,

..är det så tabu att gå och lägga sig tidigt?
Typ alla går ju och lägger sig kinda elva eller nåt på veckorna, men då får man ju bara sova typ sju timmar!
Igår var jag så sjukt trött efter att jag kommit hem från stan, klockan var åtta och vet ni när jag somnade? Nio, haha. Ja, så trött var jag, men inte bara det; jag älskar att sova. När man går och lägger sig vid den tiden kan man ju faktiskt sova rätt länge, inatt sov jag tio timmar. Egentligen skulle jag bara sovit nio, men eftersom min jävla mobil utan förvarning slog av sig själv mitt i natten så vaknade jag sju.

En timme försen och tio timmars sömn, vilken bra morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela