IDLISH

tidsfördriv

Publicerad 2010-09-24 20:59:35 i Allmänt,

har skrivit tre inlägg på en kväll idag, rekord rekord! Väntar på att klockan skall ticka över nio, ska upp med bussen till Andy. Han har vart och kollat på hockey - urk - så han är la snart på väg hem. Ska sova hos honom, har med mig datan och allt för jag planerar inte att komma ner till Svaneholm igen förrän på söndag. Ska ju som sagt jobba imorgon.

Nästa vecka ska jag packa ihop mina väskor och flytta till Rydboholm med mammsen och brodern min. En kär reunion efter cirkus ett halvår som särbor. Det blir nog bra. Ska bara packa, hatar att packa.

Nej vet ni vad, nu ska jag packa klart det sista och sedan ska jag försöka att inte ramla, för med min packning kommer jag i det fallet inte vara kapabel att resa mig upp med den vikten som hänger på axlarna. Ackack, sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela