IDLISH

smile

Publicerad 2010-09-20 18:53:52 i Allmänt,

Vad grått det är ute! Känner för ett ompalompa-inlägg efter morgonens arga utbrott över det Onämnbara.

Dagen i skolan började med en intervju med två rektorer och typ tio NV-elever. Vi var slumpvis utvalda och var tvungna att infinna oss klockan halv nio, något jag inte precis jublade över.
Sovmorgnar är heliga, och den som förstör en sovmorgon måste bjussa kaffe. Turligt nog fattade dem det och hade både koffein, loka och frukt tillhands. Det var faktiskt rätt roligt att bara sitta och spotta ut sina egna åsikter i en timme.

Efter det började det grå, ordinära måndagsschemat. Fyra timmars sömn och en naturdag innehållande matte, biologi och kemi är inte den bästa kombinationen. Jag tror jag slumrade till lite där den sista halvtimman av dagen.

Skoldagen slutade efter en evighet så jag & Zirri gjorde det som vi är bäst på - fika.

Dagen har varit väldigt lång och jag är pretty tired. Skall nu göra något nyttigt (spionera på nätet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela