IDLISH

jillian, kära lilla jillian

Publicerad 2010-09-24 20:15:13 i Allmänt,

- första försöket -

Jillian följde mig till bussen igår.
- pratar vanligt om allt -
jill; *rycker till* IDA. Jag har vääärldens bästa skämt att berätta!
i; men berätta då!
jill; det var så..... nej men kan inte berätta det utan att Shabnam och Zirri är med!
i; men snälla dååå, vill höra är jättenyfiken!
jill; vänta tills imorgon, det är verkligen askul vill att alla ska vara med.
-bussen kommer-
i; okej, ser fram emot det!

- andra försöket-

sitter på miljökunskapen och har lektion. Jag, Zirri, Jillian, Shabnam och Lovisa sitter vid samma bord.
- diskuterar lågmält saker med varandra -
jill; *rycker till idag igen* TJEJER! Kom precis på att jag har nått att berätta!!
ida; ja, just det! Kom igen Jillian
shabnam&zirri&lovisa; vad är det?
jill; har världens roligaste skämt att berätta
-alla tystnar och ser förväntansfullt på jillian-
jill; okej, hrm, det var så......NEJ det här är inte rätt moment!
ida; GAAAAAAAH
jill; tjejer, vi tar det sen, ni MÅSTE bara höra på det, så jävla kul.
ida; .........

-tredje försöket-

käkar rulle på Borås Kebab med Clara, Zirri, Shabnam och Jillian
-alla koncentrerar sig på maten och är knäpptysta-
jill; *rycker till*
ida; *känner nu igen vibben och förbereder sig*
jill; ...tjejer! NU ska jag berätta världens bästa skämt!!
clara; vad?
jill; Asså ni ska bara höra, ni kommer att skratta ihjäl er!
alla; *förväntansfulla*
Jillians efterlängtade skämt
"det var en gång en pojke, som fick MVG i slutbetyg på högstadiet. Hans far sa; grattis, vad stolt jag är! Säg mig, vad vill du ha i belöning? Pojken svarade då; Tre blad. Pappan blev lite överrumplad men gav pojken tre trädblad.
Samma pojke gick också ut med högsta betyg i alla ämnen på gymnasiet.
Hans far sa; grattis, vad stolt jag är! Säg mig, vad vill du ha i belöning? Pojken svarade då; Tre blad. Pappan blev lite överrumplad men gav pojken tre trädblad.
Pojkens framgångar fortsatte, och också i universitetet fick han MVG. Hans far upprepade då samma fråga, och pojken svarade att han ville ha tre blad i present.
En dag var pojken med om en olycka, och läkarna sa att han skulle dö. På hans dödsbädd frågade hans far vad hans sista önskan var. Pojken sa att hans sista önskan var att faderns skulle ge honom tre blad.
"hrm, okej du ska få tre blad. Men, får jag bara fråga varför du alltid vill ha dessa tre blad?! frågade pappan.
Pojken harklade sig, log och sa; "jo, det är för att du alltid......."
"

jill; HAHAHHAHAHHAHAHAHA
alla; *väntar på en fortsättning*
jill; HAHAHHAHAH
någon; och poängen är...?
jill; men fattar ni inte, det FINNS ingen poäng! Pojken dog innan han hann säga varför han ville ha bladen! HAHAHAHA
alla; kul jillian, jättekul....
jill; Asså ni har ingen humor! Fattar ni inte hur kul detta var?!!?!?!?


och så slutade historien om hur Jillian berättade världens dåligaste skämt.


Kommentarer

Postat av: jillian

Publicerad 2010-09-24 21:06:31

HAHAHAHAHHAHAHAH! <3

Postat av: Zee

Publicerad 2010-09-24 22:15:51

Jillian är fan bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela