IDLISH

I’m calling your name but no one’s there

Publicerad 2010-09-14 16:30:03 i Allmänt,

And I hope one day you’ll see nobody has it easy
I still can’t believe you found somebody new
But I wish you the best
I guess.

Well, idag är det tisdag och för en gångs skull drog jag till skolan lite tidigare så jag skulle slippa springa till lektionen. Kände mig som värsta martyren när jag gick upp en hel timma tidigare för att komma till skolan - och få reda på att jag är ledig hela dagen.
Satt i skolan ett tag och sen drog jag och Zirri ner på Espresso House och drack kaffe - Zirri drack chai - . Efter det så åkte jag hem och här sitter jag nu, har prov imorgon och sysslar med ingenting.
Mina planer för dagen är att kolla Idol klockan åtta, springa en runda och kanske läsa lite geografi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela